dundra.blogg.se

En blogg om allt och inget! Eller jag skulle nog inte kalla: jobb, barn, hundar, hundträning, ridning och allt det andra social för inget :)

Lyckad utflykt

Publicerad 2013-07-03 22:34:12 i Allmänt

 
Jo men visst, vi for till Askersund idag för en liten dagsutflykt. Att äta mat (min favorit grej att göra!) och åka tåg? stod på schemat. Vi hittade en sjaskig båt som föreställde en restaurang i hamnen, kinamat närmare bestämt.
Tyvärr kan jag inte påstå att maten överaskade till det postitiva men Ella fick ju chansen att mata fåglar ;)
 
Sen började krigen...Den här monsterungen som nån har bytt ut mot våra söta goa lilla Ella LYSSNAR JU FÖR FAN ALDRIG PÅ VAD MAN SÄGER! Hennes favorit sak att göra är dessutom att springa rakt ut i gatan och får hon inte göra det ja då ska hon lägga sig MITT I GATAN istället. Att vara en drama queen får väl så vara men att vara en självmordsbenägen drama queen när man är 1 1/2 år känns lite väl överdrivet. Tonnåren kommer att bli jobbiga för oss alla!
 
Fram kom vi med tåget (som inte gick på räls) till en liten hembygdsgård där vi kollade på lite olika djur. Och fortsatte att säga: nej, kom nu, titta här Ella!, sluta med det där, man får INTE slåss, ligg där och grina då! och hej då. Men det var trevligt under samanlagt 10 minuter iaf och det får man vara nöjd med.  
 
Sen tog jag paus ifrån mitt kära monsterbarn och åkte på hästtävling innan jag red en sväng också!
 

Tur att hon är söt :)
 
 
 
Vi två föralltid <3
 
 
Busfia!
 

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2013-07-04 22:14:56

Haha, ingen vila alls det där med smått! Klicka in henne?! ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela