dundra.blogg.se

En blogg om allt och inget! Eller jag skulle nog inte kalla: jobb, barn, hundar, hundträning, ridning och allt det andra social för inget :)

Soooool

Publicerad 2014-03-09 14:34:59 i Allmänt

Så skönt att det äntligen börjar bli vår! Dock förstår jag mig inte på folk som nu går ut i t-shirt och shorts nu, går dom nakna i sommar då? 

Idag är jag solo med Ella för nu har säsongen dragit igång för Mathias och det innebär mässor på helgerna. Tråkigt men jag tar till vara på ensam tid med henne, snart kommer dom vara två som vill ha uppmärksamhet! 

I fredags så drog jag och Malin iväg till Degerfors för att träna sök med Gittan. Hon har ju så mycket kunskapa och kommer med så många tips så man glömmer ju hälften :) Men en grymt bra dag och jag måste säga att jag är fruktansvärt nöjd med Dundras jobb! Hon växer mer och mer för varje dag.

Ingen vila ingen ro för igår åkte jag till Enköping för att vara med på IPO-kurs med Fredrik som figge och ett helt gäng glada deltagare. Jag var rädd för att Dundra skulle vara sliten efter att ha jobbat i två dagar men icke då. Och även här, vilka framsteg!! Hennes osäkerhet visade sig runt skulet men det fick hon jobba sig igenom och sista passet så gick hon in och bevakade i skulet. MEN det hade aldrig gått utan Fredriks hjälp, han hanterar verkligen henne på bästa sätt! 


Vädret igår, synd att klaga :)

Idag är det vilodag för Dundra så det blir märgben och soffan (dock inte samtidigt!)
Jag och Ella ska åka iväg och äta smörgåstårta hos pappa nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela