dundra.blogg.se

En blogg om allt och inget! Eller jag skulle nog inte kalla: jobb, barn, hundar, hundträning, ridning och allt det andra social för inget :)

Vilodag...fast näe!

Publicerad 2014-02-15 20:54:34 i Allmänt

Vilodag i den formen att vi inte åker iväg och tränar. Mathias har varit i badhuset med ungarna och jag har shoppat på Marieberg med Malin. Bra uppdelning tycker jag :) 


Blev ett fat plus några lyktor, köket ska göras om eftersom vi har nytt bord och stolar! 

Dundra fick ett kort pass imorse där vi bara la fokus på att markera spårapporter. Vi har bara gjort det en gång förut. Krutet läggs på att hon ska visa mig dom genom att markera med nosen, som en nostarget nästan :)

När vi kom hem så fick hon ett pass inomhus igen. Fokus på apporten, hålla fast och hårt! 
Snabba lägganden och att ligga kvar trots störning. Jag "råkade" tappa godis när jag gick ifrån henne, vilket festade MEN hon låg kvar :) 
Samt även markera spårapporter igen. Och ja allt gick bra och jag tycker att hon hade en bra attityd hela tiden även fast vi var inne och belöningen bara var tråkigt godis och inte boll! 



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela